iso 9001ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgelendirme, kalite ve müşteri memnuniyeti bağlılık, hem de sürekli olarak şirketin faaliyetleri geliştirmek göstermek için sağlar.Uluslararası kabul görmüş kalite yönetim sistemi standart dünya çapında organizasyonlar için tercih edilen bir çözümdür.


Arka plân 


2008 yılının Kasım ayında, Uluslararası Standardizasyon Örgütü (ISO) Müşteri memnuniyetini ölçen bir vurgu ile, 2000 revizyonu aynı süreç modeline dayalı bir revize Kalite Yönetim standardı tanıttı. Çevre Yönetim Sistemleri – güncel sürümü ISO 14001 ile uyumluluk vurgulamaya devam ediyor.

Amaç sürekli performans iyileştirme çabasıyla tüm kuruluşlar içindir. Ürün veya hizmetin kalite yönetimi için tüm gereksinimleri politikalar, amaçlar ve ölçülebilir hedefler ile birlikte kaliteli bir planlama gereksinimi içeren ISO 9001:2008 kaplıdır.