Yönetimin Taahüdü :

Üst yönetim, kalite politikası oluşturarak, kalite hedefleri koyarak  yönetimin gözden geçirmesini yaparak,  kalite yönetim sisteminin uygulanmasını, sürekli iyileştirilmesini ve devamlılığını sağlamaktadır.

 

Müşteri Odaklılık:

Kuruluş müşteri memnuniyetinin arttırılması, müşteri şartlarının belirlenmesi ve bunların gereklerinin yerine getirilmesi için Müşteri Memnuniyet ve Beklenti Anketleri düzenlemekte sonuçları YGG’de değerlendirilmektedir.

 

Kalite Politikası :

Üst yönetim, kuruluş kalite politikasını standartın öngördüğü şekilde oluşturmuştur.

(KEK)

 

Planlama :

Kalite hedefleri 2012 yılı için belirlenmiş olup PL.03’de tanımlanmıştır

 

Sorumluluk Yetki ve İletişim :

Sorumluluk ve yetkiler tanımlanmıştır (Yönetim Temsilcisi görev,yetki ve sorumlulukları). Üst Yönetim, Yönetim Temsilcisini belirlemiştir. İç iletişim duyuru panoları, YGG, eğitimler, iç yazışmalar ile sağlanmaktadır.

 

Yönetim Gözden Geçirmesi :

Üst yönetim kalite yönetim sisteminin etkinliğini yılda en az bir kez gözden geçirmektedir. YGG Toplantısı’nın 25.02.2012 tarihinde yapılması planlanmaktadır.