ISO Belgesi Nasıl Alınır

  ISO belgesi almak artık çok kolay! Firmanız için ISO belgesi mi almak istiyorsunuz? ISO 9001 belgesini nasıl alabileceğinizi mi merak ediyorsunuz? Veya firmanız için en ideal iso standardını mı öğrenmek istiyorsunuz? Iso belgeleri ve çeşitli iso standartları hakkında merak ettiğiniz herşeyi ve firmanız için en uygun iso belgesini nasıl elde edebileceğiniz konusunda ayrıntılı bilgi için telefonla […]

ISO Belgesini Kimler Alabilir.

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi´ni özel ve kamu sektöründe her türlü kuruluş kurabilir. Üretim, hizmet, yazılım ve donanım sektörlerindeki tüm kuruluşlar bu sistemden yararlanabilir. Örneğin, hizmet işletmeleri, hastaneler, belediyeler, üretim yapan işletmeler, oteller, restoranlar… vb.   ISO 9001:2008 uygulanabilmesi için firmanın sektörü önemli değildir. ISO 9001:2008, kuruluşun ne üzerine çalışıp çalışmadığına değil yönetim sistemine odaklanır. […]

iso 9001 Belgesi

  ISO 9001:2008 Temel Faydaları  Ne yapar: Kurar ve eksiksiz dokümantasyon aracılığıyla süreçlerini kısaltan Geliştirir ve eğitim süreçleri kurar Rolleri ve sorumlulukları tanımlar Büyük operasyonel verimliliği artırır Gidermek için yeteneği artırır Geliştirir ve mevcut müşterileri korumak için yardımcı ilişkiler kurar ISO 9001:2008 sertifikalı olmayan rakipleri karşısında avantaj sağlar Uluslararası tanınma ile küresel ticaret için fırsatlar […]

iso belgesi

ISO 9000 Nedir : Organizasyonların müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış olan bir standartlar bütünüdür.her 5 senede standart yenilenir. ISO 9001 Nedir : Kalite Yönetim Sistemlerinin kurulması esnasında uygulanması gereken şartların tanımlandığı ve belgelendirme denetimine tabi olan standarttır. Verilen belgenin adıdır.iso 9001 belgeleri […]

ISO 9001 Nedir?

1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete ve tüketicilere katkılar sağlayan ISO (International Organization for Standardization)Uluslararası Standard Organizasyonudur. ISO 9001 Kalite Standartları Serisi, organizasyonların müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak Kalite Yönetim Sistemi’nin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve Uluslararası Standartlar Organizasyonu (ISO) tarafından yayımlanmış olan bir standartlar bütünüdür. ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, müşteri beklentileri, […]

ISO Belgesi İlkeleri

ISO Belgeleri Genel İlkeleri; 1- Müşteri odaklılık ve müşteri memnuniyeti 2- Liderlik 3- İnsanların süreçlere katılımı 4- Süreç yaklaşımı 5- Yönetim konusuna sistemli bir yaklaşım 6- Sürekli geliştirme ve ilerleme 7- Karar verme aşamalarında gerçeklere dayalı bir yaklaşım 8- Karşılıklı fayda sağlayan tedarikçi ilişkileri Yukarıda belirtildiği gibi bu standartlar herhangi bir kuruluşa uygulanabilir. Bu nedenle ISO 9001 standartları jenerik ve uluslarası bir standartlar […]

Iso Belgesi nedir

Uluslararası Standartlar Organizasyonu (International Organization for Standardization)’nun kısaltılmış halidir. Kuruluş amacı;  Dünya çapında geçerliliği olacak şekilde standartlar yayınlamak ve böylelikle ürünlerin/hizmetlerin uluslararası dolaşımına katkıda bulunmaktır.Günümüz şartlarında tüm firmaların avrupa birligine uyumculuk sürecinden kaliteli firma olarak Yerini almasıdır.Kısaca kaliteli hizmet vermesidir. ISO 9000 Nedir?  Organizasyonların müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi […]

ISO Belgesi Nasıl Alınır

Belgelendirme Müracaat’nın tarafımıza yapılmasından sonra en geç 7 gün içerisinde müracaat ek evrakları ve ilgili yönetim sistemine ait dokumanlar, firmanıza ulaştırılır. Kuruluşunuza ait dokumanlar, ISO 9001: 2008 standardına uygunluk açısından incelenecek ve düzeltilmesi gereken bir durum olması halinde, bir rapor ile tarafınıza bildirilecektir. İsteğe bağlı olarak ön denetimden sonra( Bu denetim için belirlenecek tarih ve gün […]

ISO Neden Alınır

ISO 9001 Belgesinin Kullanımı ISO 9001 belgesi çok sayıda müşteri tarafından istenmektedir. Bu belge yalnız başına kuruluşunuza bir pazar avantajı sağlayacaktır. Ancak bu fayda daha önce de değinildiği gibi kısa vadelidir. ISO 9001 pazar avantajı dışında, kuruluşunuza bir sürekli iyileştirme mekanizması ve disiplini kazandırır. Ancak belgenin alınması kusursuzluğu başardığınız anlamına gelmez. ISO 9001 belgeli bir kuruluşta […]

ISO Belgesi

İSO BELGESİ 1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete ve tüketicilere katkılar sağlayan ISO (International Organization for Standardization)Uluslararası Standard Organizasyonudur. İSO BELGESİ NEDİR. ISO Belgesi sürekli olarak müşteri memnuniyetinin sağlanmasına odaklanan bir kalite yönetim sistemidir. ISO tarafından belirlenerek yayınlanmış olan standartları ifade eder ve bu standartları uygulayan firmalara ISO 9001 Belgesi verilir. […]

iso belgesi nasıl alınır

AMAÇ Kuruluş, iç tetkiklerin organize edilmesi için prosedür oluşturulmasıdır. UYGULAMA ALANI Prosedür, iç tetkiklerde uygulanır. SORUMLULUKLAR Bu prosedürün yürütülmesinden Genel Müdür, Yönetim Temsilcisi, Müşteri Temsilcisi, İmalat Sor, Satınalma Sor.  Muhasebe İdari İşler Sorumlusu, sorumludur.  TANIMLAR  Kalite Sistem Tetkiki : Dokümante edilmiş kalite sistemi ile ilgili faaliyetlerin ve sonuçlarının, planlanan düzenlemelere uyup uymadığının ve amaca ulaşmak […]

iso 9001

proses parametreleri ile ilgili olarak sürekli ölçüm ve izleme yapılmaktadır. Prosesler için performans göstergeleri ve hedefleri belirlenmiş “Proses Performansları İzleme Tablosu”nda ilgili kontrol metotları ve kayıtları ile izlenmekte  ve ölçülmektedir Demir, çelik ithalat ve satışı, çelik çekme boru ithalat, imalat ve satışı  faaliyetleri ana süreç şemasında belirtilen proseslerden oluşmakta ve izlenmektedir. Ürünün kontrolü ve ölçülmesi […]

ISO Belgesi Proses

 ÜRETİM VE HİZMET SAĞLANMASI İÇİN PROSESLERİN GEÇERLİLİĞİ              Organizasyonundaki her konum için nitelik profillerini tespit etmiş ve personelinin niteliklerini kontrol etmektedir. Nitelikleri karşılama seviyesi yetersiz olan çalışanlar, eğitimler yolu ile nitelikleri arttırılmakta ve bu süreçte kaliteyi etkileyen noktalarda görevlendirilmemektedirler. Müşterilerinin gereksinimlerini karşılayabilmesi için konusunda uzman ve teknik eğitimini almış personelini […]

ISO 9001 Belgesi Nasıl Alınır

ISO 9001:2008 Temel Faydaları  Ne yapar: Kurar ve eksiksiz dokümantasyon aracılığıyla süreçlerini kısaltan Geliştirir ve eğitim süreçleri kurar Rolleri ve sorumlulukları tanımlar Büyük operasyonel verimliliği artırır Gidermek için yeteneği artırır Geliştirir ve mevcut müşterileri korumak için yardımcı ilişkiler kurar ISO 9001:2008 sertifikalı olmayan rakipleri karşısında avantaj sağlar Uluslararası tanınma ile küresel ticaret için fırsatlar oluşturur […]